Το ξέρατε ότι με το ψευδώνυμο Α. Ρόκκος υπέγραφε τους δίσκους του ο Μάρκος Βαμβακάρης μετά το πρώτο διαζύγιό του. Ρόκος ήταν το πατρικό της μάνας του. Το “Με πλάνεψες μποέμισσα”, “είσαι αφράτη σα φρατζόλα” και άλλα πολλά βγήκαν σ’ αυτό το όνομα από την Odeon. Αυτό το έκανε προκειμένου να μην έχει αξιώσεις η πρώτη του γυναίκα επί των εισπράξεων γιατί είχαν φτάσει στα δικαστήρια.
Στην υπόθεση Μαντέλη αυτό το “Α” είναι που βγάζει μάτι. Σκέτο το Ρόκκος, άντε να το καταπιείς, αλλά το “Α. Ρόκκος” είναι too much για σύμπτωση. Άρα μάγκες, αυτός που το σκέφτηκε πρέπει να είναι και μερακλής!
Ερώτηση κρίσεως ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η ΕΣΗΕΑ δεν ζητά την λίστα των 40 δημοσιογράφων που τα “έπαιρναν” από τη Ζήμενς;
Το ξέρατε ότι με το ψευδώνυμο Α. Ρόκκος υπέγραφε τους δίσκους του ο Μάρκος Βαμβακάρης μετά το πρώτο διαζύγιό του. Ρόκος ήταν το πατρικό της μάνας του. Το “Με πλάνεψες μποέμισσα”, “είσαι αφράτη σα φρατζόλα” και άλλα πολλά βγήκαν σ’ αυτό το όνομα από την Odeon. Αυτό το έκανε προκειμένου να μην έχει αξιώσεις η πρώτη του γυναίκα επί των εισπράξεων γιατί είχαν φτάσει στα δικαστήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην υπόθεση Μαντέλη αυτό το “Α” είναι που βγάζει μάτι. Σκέτο το Ρόκκος, άντε να το καταπιείς, αλλά το “Α. Ρόκκος” είναι too much για σύμπτωση. Άρα μάγκες, αυτός που το σκέφτηκε πρέπει να είναι και μερακλής!