Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

Από το πανεπιστημιακό άσυλο στο άσυλο ανιάτων

Υπάρχει τίποτε πιο ξεκάθαρο από αυτό; 250 περίπου λαθρομετανάστες έχουν στρατοπεδεύσει στο κτίριο της Νομικής, κάτι το οποίο όλοι οι έχοντες σώας τα φρένας υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί να συμβαίνει. Προσέξτε τώρα αντιδράσεις, για να καταλάβετε ότι αυτός ο τόπος είναι καταδικασμένος. Ότι η κατάσταση είναι ανίατη.

Η (αρμόδια) υπουργός Παιδείας εξέφρασε την οργή της, κατήγγειλε τους ανεύθυνους υποκινητές και ζήτησε την συνδρομή όλων των οργάνων της Πολιτείας.

Ο (επίσης αρμόδιος) υπουργός Εσωτερικών ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση μαζικής νομιμοποίησης αλλοδαπών, σπεύδοντας να κατηγορήσει την προηγούμενη κυβέρνηση – λες και μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ μιας εκβιαστικής νομιμοποίησης και ενός νόμου που ρύθμιζε τα θέματα των επί μακρόν διαμενόντων.

Ο (επίσης αρμόδιος) υπουργός Προστασίας του Πολίτη, μας υπενθύμισε ότι η προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των Πανεπιστημιακών Αρχών, καθώς ο νόμος ορίζει ότι οι εισαγγελικές και οι αστυνομικές αρχές δεν μπορούν να παρέμβουν αν προηγουμένως δεν ζητηθεί από τις πανεπιστημιακές αρχές. Ορίζει, βέβαια, επίσης ο νόμος ότι επέμβαση της αστυνομίας επιβάλλεται όταν συντελείται κακούργημα. Και αυτό που συμβαίνει στη Νομική είναι κακούργημα.

Οι πανεπιστημιακές αρχές από την πλευρά τους, καταγγέλλουν ότι είχαν εγκαίρως ενημερώσει το υπουργείο Δημόσιας Τάξης για την μεταφορά των λαθρομεταναστών από την Κρήτη, αλλά δεν κατάφεραν να επικοινωνήσουν με τον υπουργό και περιορίστηκαν σε μια συνομιλία με τον υπασπιστή του.

Οι κατηγορούμενοι ως υποκινητές, υποστηρίζουν ότι η απόφαση για την «φιλοξενία» στο κτίριο ελήφθη από το Δ.Σ. του Συλλόγου των Φοιτητών, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παρατάξεων!

Τι έχουμε, επομένως, εδώ; Κατ’ αρχήν ένα εντελώς ανεύθυνο πολιτικό σύστημα που πλέον έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια, αφού προηγουμένως φρόντισε με μια περίπλοκη νομοθεσία να μην βρίσκει άκρη ποτέ κανείς αν τύχει και συμβεί κάτι.

Όποτε και αν συμβεί κάτι, αυτοί δεν είναι αρμόδιοι να παρέμβουν ή να δώσουν λύση, διότι έχουν εκχωρήσει τις αρμοδιότητές τους σε άλλους – σε ανεξάρτητες αρχές, σε πανεπιστημιακές αρχές, σε επιτροπές.

Έχουμε επίσης πανεπιστημιακές αρχές που διστάζουν να ζητήσουν την συνδρομή των εισαγγελικών και των κρατικών οργάνων, οπότε ο νόμος παραμένει ανεφάρμοστος.

Και βέβαια, έχουμε ένα πανεπιστήμιο όπου κουμανταδόροι είναι οι εκπρόσωποι των (κομματικών) φοιτητικών παρατάξεων, που λειτουργούν ερήμην του υπόλοιπου φοιτητόκοσμού. Εκκολαπτόμενοι πολιτικοί και οι ίδιοι, θεώρησαν (και το είπαν ξεκάθαρα) ότι ο δημόσιος χώρος του πανεπιστημίου τους ανήκει και μπορούν να τον παραχωρούν.

Όλα αυτά είναι γνωστά και η επανάληψή τους ίσως καταντά κουραστική. Φτιάχνουν τους νόμους με τέτοιο τρόπο ώστε άλλος να αποφασίζει, άλλος να έχει δικαίωμα υπογραφής, άλλος να επεμβαίνει και ούτω καθεξής. Υπάρχει, όμως, ένα θέμα το οποίο παραμένει αναπάντητο.

Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη – λαλίστατο σε άλλες περιπτώσεις όπως αυτή της τρομοκρατίας – δεν μας λέει με ποιον τρόπο είναι δυνατόν επί ελληνικού εδάφους να μεταφέρονται καραβάνια παρανόμων από την μια περιοχή της Ελλάδας στην άλλη, χωρίς να επιλαμβάνεται κανείς.

Να ρωτήσει, βρε παιδί μου. Ποιοι είστε εσείς; Πού πάτε; Και επιτέλους, πώς επιβιβάστηκαν στο καράβι; Πλήρωσαν εισιτήρια; Ας μας κάνει μια ενημέρωση – έστω «άτυπη», σαν κι’ εκείνη που έκαναν με την «Γερμανίδα της τρομοκρατίας» -  ώστε να πληροφορηθούμε και εμείς οι απλοί φορολογούμενοι αν είναι δυνατόν μέσα στη χώρα να κυκλοφορούν λαθραίοι οργανωμένα και ανενόχλητοι.

Ακόμη και αν δεν είχαν ενημερώσει οι πρυτανικές αρχές, η αστυνομία δεν έχει ευθύνη για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα και στις θάλασσές της;

Και επιτέλους δεν αντιλαμβάνονται ότι γελοιοποιούνται ακόμη περισσότερο όταν κάνει ο καθένας μια δήλωση αποποίησης ευθυνών ως απλοί παρατηρητές. Από όσο γνωρίζουμε, ο κ. Ραγκούσης έχει αναλάβει (από τον περασμένο Σεπτέμβριο) καθήκοντα πρωθυπουργεύοντος. Το να μας κάνει μια γενική δήλωση για το τι θα γίνει στο μέλλον, δεν μας καλύπτει. Οφείλει να έχει πάντα μια λύση.

Όπως δεν μας καλύπτουν και οι δηλώσεις όλων των υπολοίπων, που μας λένε τι πρέπει να γίνει. Διότι αυτό που πρέπει να γίνει, εντέλλονται να το κάνουν οι ίδιοι.

Το θέμα δεν είναι τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Το θέμα είναι τι δεν έγινε ώστε να αποτραπεί αυτό που συνέβη. Όχι μόνο όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά και στον τρόπο που λειτουργούν τα πανεπιστήμια, με την διαπλοκή που αναπτύσσεται εκεί, ώστε να φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη.

Από κει και πέρα, καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτε και σε κανέναν τομέα. Γι’ αυτό βλέπουμε να συμβαίνουν όλα αυτά που συμβαίνουν με την οικονομική κρίση, την Ζήμενς και τα λοιπά.

Για την οικονομική κρίση δεν φταίει κανείς, για την Ζήμενς δεν υπάρχουν υπεύθυνοι που τσέπωσαν τις μίζες, για το γεγονός ότι η χώρα έγινε μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δώσετε, επίσης δεν υπάρχουν υπεύθυνοι.

Η αρρώστια είναι ανίατη. Διαφορετικά, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, θα είχε κάποιος αναλάβει έστω και μία ευθύνη. Για οτιδήποτε.

Άρθρο της Σοφίας Βούλτεψη από την Ελέυθερη Ζώνη

Γεμίστε τα κτήρια με λαθρομετανάστες...

Γεμίστε τα κτήρια με λαθρομετανάστες... έτσι κι αλλιώς την παιδεία την έχετε καταλύσει. Μην ξεχάσετε να τους δόσετε και το πτυχίο κατά την αποφοίτηση τους. Το κωλοχανείο σας μέσα... καλά, τί είναι η Ελλάδα, κωλόμπαρο;

Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

Αγαπητέ Χάρυ....

Κοίτα να δεις, πώς οι μεγάλοι της σάτυρας μπορούν να πούν αλήθειες και χωρίς να φοράν το προσωπείο της σάτυρας: 
 
Λέει ο Χάρρυ Κλύνν πως "Ούτε το Μνημόνιο, ούτε οι δανειακές συμβάσεις είναι το μεγάλο πρόβλημα αυτής της χώρας. Oύτε  το δυσθεώρητο χρέος, ούτε η βαθιά ύφεση, ούτε ακόμα και αυτή η κατοχική κυβέρνηση του ημιπαράφρονα μειοδότη πρωθυπουργού Γ. Α. Παπανδρέου.
Το μεγάλο και ανυπέρβλητο πρόβλημα αυτής της χώρας είναι η πολτοποίηση της συνείδησης του δηλητηριασμένου με το δηλητήριο του άκρατου ατομισμού και του με κάθε τρόπο ανελέητου κυνηγιού του χρήματος, ελληνικού λαού, που επέβαλε και ανακήρυξε ως κυρίαρχο ήθος ο «Μέγας εκμαυλιστής» του Ελληνικού λαού, Ανδρέας Παπανδρέου. Τελεία και παύλα"